Hovory z kabinetu: Alexis Katakalidis
Alexis Katakalidis učí angličtinu na gymnáziu a také budoucí pedagogy v programu Učitel naživo. Svoje studia absolvoval na pražské Pedagogické fakultě, ale také ve Velké Británii. O jeho zkušenostech z českých i zahraničních škol, o formativním hodnocení a o těžkých otázkách ve vzdělávání si můžete poslechnout v následujícím díle.
Odkazy na to, co zaznělo
- Kniha „Faktomluva: Deset důvodů, proč se mýlíme v pohledu na svět – a proč jsou věci lepší, než vypadají“ (autoři Anna Rosling Rönnlund, Hans Rosling a Ola Rosling)
- Kniha „The Future of Assessment: Shaping Teaching and Learning“ (autorka: Carol Anne Dwyer)
- Kniha „Zavádění formativního hodnocení“ (autoři: Dylan Wiliam, Siobhán Leahyová), v českém překladu vydala Edukační laboratoř
- Kniha „Responsive Teaching: Cognitive Science and Formative Assessment in Practice“ (autor: Harry Fletcher-Wood)
- Dokument „The Classroom Experiment“ – dostupný na Youtube, první díl zde